Er is geen enkele reden waarom je gdm niet zou kunnen gebruiken met een andere wm/de, het enige dat gdm met gnome verbindt zijn een aantal bibliotheken, hetzelfde geldt voor kdm (KDE) en entrance (E17).mkamonster wrote:XFCE ziet er goed uit moet ik zeggen.
Op dit moment ben ik eigenlijk wel een tevreden Gnome gebruiker maar ik wil XFCE best een kans geven. Alleen vind ik het belangrijk dat het naadloos mijn Gnome vervangt. Ik gebruik op dit moment GDM voor het inloggen, kan dat ook in combinatie met XFCE, of is er dan een beter/ander alternatief?
Je kan eveneens gewoon nautilus blijven gebruiken, als je nautilus standaard start brengt hij echter het hele bureaublad mee:mkamonster wrote:Verder ben ik benieuwd welke filemanager het beste gebruikt kan worden in XFCE, ik vind de filemanager van Gnome wel prettig werken.
Code: Select all
nautilus --no-desktop
Een screenshot is zo mooi als de wallpaper en de grafische applicaties die draaien op het systeem...yootje wrote:Wat wel altijd irritant (zeker als een gebruiker die zich nog zit te orienteren, zoals ik) is dat die screenshots er altijd erg onoverzichtelijk uit zien.
Maar ik denk dat het xfce of fluxbox wordt, ziet er allebei erg mooi uit.

Code: Select all
emerge -pv gentoo