da is dus gedoemt om als freakclub door het leven te gaan :pKrolden wrote:Mss kunnen we een Gentoo studentenclub oprichten ;D
Paarse lintjes met Larry the Cow op t wapenschild
Garo heeft al zoietsKrolden wrote:Mss kunnen we een Gentoo studentenclub oprichten ;D
Paarse lintjes met Larry the Cow op t wapenschild
Linten zijn voor praesidium leden, i.e. leden van t bestuur. Omda gij moderator bent op t Gentoo forum, zou t kunnen zijn da ge ook een lint hebt.garo wrote:WTF ? Ik volg ni helemaal...coax wrote:Garo heeft al zoietsKrolden wrote:Mss kunnen we een Gentoo studentenclub oprichten ;D
Paarse lintjes met Larry the Cow op t wapenschild![]()
Zouden we eens moeten doen. Maar dan wel na de examens.disturbed wrote:offtopic : mss ies een pint gaan drinken met de gentoo'ers in apen?
Ah da,coax wrote:Gij zit toch in zo'n IT clubje? Tis ni allemaal gentoo, maar toch ...garo wrote:WTF ? Ik volg ni helemaal...
Het is officieel wel Campus Drie Eiken of Campus Middelheim en geloof me vrij, de grootste groep Gentoo gebruikers zit in het departement Wiskunde Informatica op Campus Middelheimracoontje wrote:Zitten juist schandalige hoeveelheden Gentooers... Welke campus UA? FortVI of RUCA?Krolden wrote:Wist ni dat hier Gentoo users in de buurt waren.
Ik zit op de UA.
Jeps.garo wrote:Ik ken een Debian user die daar pharmacie doet, is dat niet dezelfde campus ?
8 uur is véél te vroeg, de les begint pas een half uur later...garo wrote:Komt daar eigenlijk ooit iemand naar de les, ik rij er elke morgen voorbij met de bus en ik zie daar nooit mensen... Al kan het feit dat het nog lang geen 8 uur is als ik er langs kom er wel iets mee te maken hebben...
toch ni allemaal. Ik studeer aan de stadscampus (vroegere UFSIA). Der zijn nog 2 van mijn groep die ook linux (Sourcemage) gebruiken, geen Gentoo dus.Braempje wrote:Het is officieel wel Campus Drie Eiken of Campus Middelheim en geloof me vrij, de grootste groep Gentoo gebruikers zit in het departement Wiskunde Informatica op Campus Middelheimracoontje wrote:Zitten juist schandalige hoeveelheden Gentooers... Welke campus UA? FortVI of RUCA?Krolden wrote:Wist ni dat hier Gentoo users in de buurt waren.
Ik zit op de UA.
Aha, nog een bekende van de WVSPieterB wrote:Pfff vroeg.... wij beginnen om 8uur. Trouwens in Gent heb je een een werkgroep binnen het VTK (van de burgelijk ingenieurs) genaamd WVS (werkgroep vrije software) waarbij ook wel wat gentoo-gebruikers zitten....
Moet eigenlijk nog een demonstratie met een LiveCD ineensteken voor de 'burgies"....