Code: Select all
conky &Code: Select all
xscreensaver &Fluxbox heeft de file "~/.fluxbox/startup" die dient om progs te starten bij het inloggen in fluxbox, deze file wordt (dacht ik) automatisch aangemaakt de eerste keer dat je fluxbox start en er staat standaard al wat commentaar in dat bestand dat beschrijft hoe je er commandos in moet zetten.DiLupo wrote:... en nu start Conky niet automatisch op...
tot nu toe alleen gnome en kdeshredz wrote:erm... ik zou misschien zelfs beryl wille suggereren voor een maximum aan eye candy verkwiste cycles
Vraag me wel af of fluxbox ermee overweg kan (of omgekeerd).
Kijk, daar hebben we wat aan. Nu kan ik alleen (in verband met verhuizing) niet op m'n Gentoo box werken...garo wrote:Fluxbox heeft de file "~/.fluxbox/startup" die dient om progs te starten bij het inloggen in fluxbox, deze file wordt (dacht ik) automatisch aangemaakt de eerste keer dat je fluxbox start en er staat standaard al wat commentaar in dat bestand dat beschrijft hoe je er commandos in moet zetten.DiLupo wrote:... en nu start Conky niet automatisch op...
alleen GNOME, KDE en XFCE kunnen met beryl overweg, omdat dat DE's zijn(Desktop Environment). fluxbox is een window-manager, net als beryl, en beryl is een drop-in replacement voor GNOME's windowmanager, metacity, of die van KDE, kwin(die van XFCE weet ik zo even niet). overigens kan je beryl wel los draaien en vanuit de terminal programma's starten, maar dat is lang niet zo mooi als beryl en een DE samen.shredz wrote:erm... ik zou misschien zelfs beryl wille suggereren voor een maximum aan eye candy verkwiste cycles
Vraag me wel af of fluxbox ermee overweg kan (of omgekeerd).

Dat zal wel gewoon een theme geweest zijn, misschien eens op kde-look.org kijken?josko wrote:Even een eye-candy gerelateerde vraag:
Op (K)Ubuntu had ik bij het selecteren van de muis op het bureaublad een mooi, ik geloof OS X style, doorzichtig vierkantje met border.
Nu, op Gentoo heb ik de windows style (< Vista), welke alleen een dotted rand geeft.
Hoe stel ik die OS X style in?
(KDE )
Tis geen theme; gebruik nu hetzelfde als toentheBlackDragon wrote:Dat zal wel gewoon een theme geweest zijn, misschien eens op kde-look.org kijken?josko wrote:Even een eye-candy gerelateerde vraag:
Op (K)Ubuntu had ik bij het selecteren van de muis op het bureaublad een mooi, ik geloof OS X style, doorzichtig vierkantje met border.
Nu, op Gentoo heb ik de windows style (< Vista), welke alleen een dotted rand geeft.
Hoe stel ik die OS X style in?
(KDE )