- * Recent changes, geen.
* Meeste pagina's zijn blanco
* en als er al wat staat is het in het engels
EDIT: geeft ook veel errors, zoeken bijv is kapot.

Mee eens, vandaar mijn vraag/oproep.Q-collective wrote:De wiki loopt idd niet echt nee. Maar om dan maar te zeggen om het op te doeken is ook zinloos.
In augustus heb ik een poging gedaan om de structuur te laten lijken op dat van het engelse. Maar mijn vraag over hoe we omgaan met templates op de frontpage is na bijna 3 maanden nog niet beantwoord??Q-collective wrote:De structuur an sich is prima, wil je zelf iets toevoegen, kan dat altijd.
Das een mengelmoes van engels en Nederlands dus dat zou gedaan moeten worden. En ik ben er ook voor dat alleen geregistreerde gebruikers kunnen aanpassen.Q-collective wrote:Wil je iets toevoegen op de frontpage, dan contact je even een van de mods (ik heb niets meer van het voorstel gehoord om gebruikers zich verplicht te laten registeren/inloggen voordat ze iets kunnen editen, dus die pagina staat gewoon op slot om ons tegen de spam bots te beschermen).

Kijk, concrete toezeggingen, daar kunnen we wat mee!LordMyth wrote:Um ja das wel goed zo...
kheb niet so heel veel tijd (ik zit vijf dagen in de week op internaat enzo), maar ik zal zeker wel een tekst of twee per week kunnen doen.

Ja, ik was van plan om een aparte pagina te maken met een lijst van engelse artikelen die, om te beginnen, a) erg populair zijn en b) wel op de nederlandse wiki staan, maar niet vertaald zijn.LordMyth wrote:Graag wel iemand die gewoon zegt wat ik moet doen hè, kan menietschelen wie maar ik wil dat niet zijn
Dit zal er niet komen aangezien dit indruist tegen de principes van een wiki. Dit zou jij trouwens ook moeten weten! Sta jij niet ingeschreven op de devel-mailing list?Q-collective wrote:Hoe zit het met de functie om alleen ingelogde personen schrijfrechten te geven?
Dit zal ook zo blijven. De gewone gebruiker heeft er geen nood aan om iets te veranderen aan de hoofdpagina. Deze blijft ondehouden door de mods.Q-collective wrote:Waartoe de frontpage nog steeds noodgedwongen op slot staat voor alle normale gebruikers...
De voornaamste reden voor het stilvallen van de wiki ligt in de weinige interesse. Dit heeft natuurlijk een escalerend efect! Hoe minder wijzigingen er gebeuren, hoe minder bezoekers, ...Q-collective wrote:En die spambotjes zijn overigens ook een belangrijke reden (denk ik) voor het stilvallen voor onze prille Nederlandse community op de Gentoo Wiki.
Misschien moeten we gewoon vertalen ipv een lijst op te stellen...LordMyth wrote:Mss moeten we een lijst met vertalers maken en dan de hele tijd systematisch de engelstalige wiki aflopen...

Ik krijg al genoeg mail, geen behoefte aan nog meer eigenlijk./carlito wrote:Dit zou jij trouwens ook moeten weten! Sta jij niet ingeschreven op de devel-mailing list?
Ligt het nou aan mij of spreek je jezelf nou compleet tegen?/carlito wrote:...Dit zal er niet komen aangezien dit indruist tegen de principes van een wiki...
...Dit zal ook zo blijven. De gewone gebruiker heeft er geen nood aan om iets te veranderen aan de hoofdpagina. Deze blijft ondehouden door de mods...
Het een sluit het ander niet uit./carlito wrote:De voornaamste reden voor het stilvallen van de wiki ligt in de weinige interesse. Dit heeft natuurlijk een escalerend efect! Hoe minder wijzigingen er gebeuren, hoe minder bezoekers, ...
Een lijst van artikelen geeft wel enige houvast voor mensen die er behoefte aan hebben./carlito wrote:Misschien moeten we gewoon vertalen ipv een lijst op te stellen...