Je hebt het over een mogelijk java probleem. Heb je laatst ook nog een java pakket ge-update of een nieuwe plugin gemerged?
Ik denk niet dat het een java-probleem van dat type is. Ik heb namelijk niet iets van java geupdate. Oorspronkelijk had ik de
browserplugin USE flag niet aanstaan bij dev-java/blackdown-jre-1.4.2.02. Na een re-emerge met de betreffende flag was het probleem echter niet opgelost.
Ik heb wel een
emerge -upv systeem uitgevoerd en Firefox ge-upgrade van 1.04 naar 1.06. Echter, 1.04 is niet meer als ebuild beschikbaar.
Hebben ze in hun voorwaarden staan dat je MS IE moet gebruiken?
Nou, in hun voorwaarden staat het volgende bij punt 5; aansprakelijkheid:
Postbank zal streven naar het zoveel mogelijk ongestoord functioneren van de onder haar beheer staande apparatuur en programmatuur. Postbank is niet aansprakelijk voor enige schade van welke aard dan ook geleden door de Cliënt verband houdende met het niet tijdig en/of niet juist en/of niet volledige functioneren van de onder het beheer van Postbank of derden staande apparatuur, programmatuur, overige systemen, het Internet, en/of vaste en mobiele telefoondiensten en -netwerken, tenzij en voor zover deze schade te wijten is aan opzet of grove schuld van Postbank.
De aanbevolen configuraties onder het kopje systeemeisen zijn de volgende:
- * PC: Windows XP met Internet Explorer 6.0
* Mac: MacOS 10.3 met Safari 1.3.x, Firefox 1.0.x of Netscape 7.02
Voor de Mac dus wel Firefox support, maar uberhaupt geen verantwoordelijkheid vanuit de Postbank voor de werking van hun site. Te schraal en geen schadevergoeding dus.