En xaman el.labora un llistat amb tots els que som
Salut companys !
Ieee benvingut !SiMkiN wrote:Hòstia, com m'alegre de veure-vos i llegir-vos, xa!
Jo també estic interessat en el tema de la llengua, tot i que per a mi el més important (la meua prioritat) seria la traducció de la documentació de gentoo, començant pel Handbook/Instal·lació i si la cosa funciona, després es podria traduir fins i tot la Weekly Newsletter (però amb calma, que hi ha molt de material). Per a aquesta tasca crec que seria raonable almenys comptar amb 3 persones (com a mínim; pot ser soc masa optimista). Si a algú li fa comboi que ho comente per ací... bé, ja ho xarrem amb més calma, ara mateix estic re-instal·lant el sistema i escric des del links del livecd ^_^U
Un saludet gentoola, fins prompT!
Tens raó, a Feedback m'havia colat ja que pensava que la interfície en català s'havia de traduir. Doncs la veritat es que no se quanta feina els hi podria representar, pero em sembla que no pas massa.mad93 wrote:quelcom, jo vaig demanar que la posessin pq JA està traduida al català, sinó mira a www.phpbb.com i veuràs com el pots triar. Senzillament és que l'han volgut posar. Per això no em vaig pensar que costés gaire si ho demanava, però... xDDD
En conec de millors, com que valencià i català son llengües distintes ¬¬. El que fa la incultura.Corellian wrote:...el que s'arriba a dir sobre els catalanoparlants i la llengua, és a dir, coses per l'estil: «el català és un dialecte del castella» i barbaritats semblants. Si no saps del que parles, no parlis per parlar, que es pot ofendre.