heb net m'n eerste stabiele gentoo installatie vervolmaakt zonder de nodige crashes en freezings..
Ben 20, ben nog maar pas bezig met linux.. Een paar kerels uit m'n klas hebben me door hun grotere expertise op vlak van linux gentoo aangepraat en ben er blij om.. Draait zoveel beter dan een mandrake of redhat!!!
ik iets van 3 jaar met linux bezig, nog maar 1 jaar met gentoo. Daarvoor Redhat en slackware.
Ik was btw al van mijn 10e met linux bezig, omdat ik het zo "cool" vond om mijn oom na te doen . Maar mijn oom leefde nog in de kernel 2.2 tijd, waardoor mijn Creative labs AWE32 met pnpdump en vi configureren me toch iets te hoog gegrepen was.
Ik ben 23. Twee jaar ben ik nu bezig met open source. Begonnen met Linux, ervaring gekregen met FreeBSD omdat dat 10x fijner was om recente versies van software te draaien en dingen te installeren zonder websites af te zoeken naar RPM's en je hoofd te breken over dependancies.
Uiteidelijk ben ik teruggegaan naar Linux vanwege een breder aanbod van ondersteunde hardware. Veel van zoeken op internet geleerd. Ik heb verder weinig Linux gebruikers in mijn kenissenkring, maar velen kennen de term dankzij mij.
"I would say we have a 50% chance of survival, but I consider myself an optimist so I'll give us 50,5% ..." ~ Arthur C. Clarke [Physics PHD,SF Writer], when asked about the chances of the human race's survival