Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
kdevelop
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Scandinavian
View previous topic :: View next topic  
Author Message
tommy_haaland
Guru
Guru


Joined: 04 Oct 2003
Posts: 320

PostPosted: Wed Oct 29, 2003 11:52 pm    Post subject: kdevelop Reply with quote

Jeg har emerga kdevelop, men ser at det bare er versjon 2.1.5 (når jeg går på hjelp-menyen og velger "om kdevelop"). Når jeg tar en

Code:
 emerge -s kdevelop


ser jeg at det finnes en kdevelop 3.x alpha7 , og selv om jeg emerger denne så ser det ikke ut som kdevelop blir oppdatert. Selv om jeg går på hjelp-menyen og velger "om kdevelop" ser jeg versjon 2.1.5
Jeg har adda linja i /etc/make.conf som gjør at jeg kam emerge masked pakker.

Flere som har dette problemet?
Back to top
View user's profile Send private message
zeb
Tux's lil' helper
Tux's lil' helper


Joined: 19 Apr 2002
Posts: 79
Location: Finland

PostPosted: Thu Oct 30, 2003 2:25 am    Post subject: Re: kdevelop Reply with quote

tommy_haaland wrote:
Jeg har emerga kdevelop, men ser at det bare er versjon 2.1.5 (når jeg går på hjelp-menyen og velger "om kdevelop"). Når jeg tar en

Code:
 emerge -s kdevelop


ser jeg at det finnes en kdevelop 3.x alpha7 , og selv om jeg emerger denne så ser det ikke ut som kdevelop blir oppdatert. Selv om jeg går på hjelp-menyen og velger "om kdevelop" ser jeg versjon 2.1.5
Jeg har adda linja i /etc/make.conf som gjør at jeg kam emerge masked pakker.

Flere som har dette problemet?


kdevelop 3.x och den gamla kdevelop är i olika slots så du har båda installerade på samma gång. För att starta den nya versionen skall du köra /usr/bin/gideon istället.
Back to top
View user's profile Send private message
NoUseForAName
Tux's lil' helper
Tux's lil' helper


Joined: 22 Feb 2003
Posts: 84
Location: Sweden

PostPosted: Thu Oct 30, 2003 11:41 am    Post subject: Re: kdevelop Reply with quote

zeb wrote:
kdevelop 3.x och den gamla kdevelop är i olika slots så du har båda installerade på samma gång. För att starta den nya versionen skall du köra /usr/bin/gideon istället.


Från den nya betan (vet inte om den finns som ebuild än) så heter den kdevelop igen.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Scandinavian All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum