Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
Even voorstellen, en een vraag (non-tech)
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Dutch
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kwakadoekoe
n00b
n00b


Joined: 13 Sep 2008
Posts: 20

PostPosted: Sat Sep 13, 2008 7:15 pm    Post subject: Even voorstellen, en een vraag (non-tech) Reply with quote

Hoi allemaal, ik ben kwakadoekoe, ben nieuw met gentoo en vind het echt heel geweldig :), de installatie wil nog niet echt lukken. Heb daar een topic over geopend in de "Installing" sectie. Vind de community heel vriendelijk en helpend.
Ben zelf erg geinteresseerd in netwerken en beveiliging. Ik werk nu voor een jaar als hovenier en ben van plan volgend jaar hbo technische informatica te studeren. Ik heb alleen de vraag of ik dat nu voltijd of deeltijd zal gaan doen. Blijf ik bij deeltijd mijn huidige baan behouden of is het de bedoeling dat je dan in de it gaat werken. Tevens is er ook de studie ISM ( Information Security Mangement) dit jaar gestart. Dit betrekt helemaal mijn interesse ben alleen te bang dat het niet technisch genoeg is, aangezien ik graag als bijvoorbeeld pentester wil gaan werken of bedrijven beveiligen. Wat raden jullie mij aan? Deeltijd? Voltijd? ISM of T-IT? Ik hoor graag advies of meningen. Mvg Kwakadoekoe
Back to top
View user's profile Send private message
nixnut
Bodhisattva
Bodhisattva


Joined: 09 Apr 2004
Posts: 10974
Location: the dutch mountains

PostPosted: Mon Sep 15, 2008 4:22 pm    Post subject: Reply with quote

Bij deeltijd is het wel de bedoeling dat je werk relevant is voor je studie. Deeltijd studies kennen geen stage dus dat moet je werk vervangen. ISM is (nog) niet in deeltijd helaas, want het lijkt mij ook wel wat. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je ISM of T-IT doet als je interesse vooral bij technische aspecten van beveiliging ligt. Bij T-IT zal je waarschijnlijk weinig met beveiliging in aanraking komen, bij ISM zal je daarentegen weinig met diepgaande technische aspecten te maken krijgen. Die M staat niet voor niks voor Management.
_________________
Please add [solved] to the initial post's subject line if you feel your problem is resolved. Help answer the unanswered

talk is cheap. supply exceeds demand
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Dutch All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum