Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
Python 2.2 fout
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Dutch
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Locutes
n00b
n00b


Joined: 13 Oct 2002
Posts: 1
Location: Rozenburg zh, The Netherlands

PostPosted: Mon Nov 18, 2002 8:46 pm    Post subject: Python 2.2 fout Reply with quote

Hoi gasten,
Als eerste een goede dag toegewenst, ik begin pas met Gentoo, maar het lijkt me een leuk Linux-systeem.

Ik heb alleen sinds kort een probleem. Ik wou Gentoo vanuit een stage 1 omhoog gooien naar een volwassen systeem 8) Alleen nu krijg ik telkens een foutmelding van Python 2.2. Ik dacht dit te voorkomen door meteen met een stage 3 versie te beginnen, alleen je raad het al. Telkens als ik ik nu iets probeer te "emergen", begint die Python foutmelding z'n lelijke kop op te steken.

Het lijkt erop dat Python niet goed geinstalleerd is, alleen dit kan niet omdat ik het met dezelfde cd eerder al heb geinstalleerd en toen was er geen enkel probleem. Dus das behoorlijk logisch :?: Sorry dat ik niet meer gegevens kan geven, maar gegevens kopieren onder Linux is nog niet iets wat ik foutloos kan. Ik hoop dat jullie het me vergeven :oops:

Oh ja het is trouwens voor Gentoo 1.2
Back to top
View user's profile Send private message
water
Guru
Guru


Joined: 19 Jun 2002
Posts: 387
Location: Zierikzee, The Netherlands

PostPosted: Tue Nov 19, 2002 7:34 am    Post subject: Reply with quote

En als je nu eens Gentoo 1.4-rc1 probeert? De meeste Gentoo-gebruikers willen altijd het onderste uit de kan en gebruiken al de nieuwste versie. Ik heb iig geen problemen, en ik kom ze verder ook weinig tegen.
_________________
Groeten uit Holland
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Dutch All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum