Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
Digitv toimimaan gentoossa..
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Finnish
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Den_Store
n00b
n00b


Joined: 28 Jan 2004
Posts: 19

PostPosted: Wed May 05, 2004 9:57 am    Post subject: Digitv toimimaan gentoossa.. Reply with quote

Mulla on Hauppauge Nova-t dvb digitv-kortti, joka toimii windows ajureilla oikein hyvin. Tässä ei ole mitään ylimääräisiä liitäntöjä vaan on puhdas karvalakkimalli.

Voisiko joku neuvoa selkeästi tällaiselle nyypiölle miten vehje saataisiin toimimaan tai edes kertoa linkkejä johonkin kunnolliseen howto juttuun. Jotain sellaisia olen jo kokeillut, mutta ohjeet ovat mulle kovin vaikeaselkoisia, enkä aina tiedä sopivatko ne juuri minun distrooni (gentoo) ja minun korttiini.

Gentoosta ja joistain rpm distroista on kokemusta jo parin vuoden ajalta jonkin verran, joten luulen selviäväni jos saisin kattavan howton käsiini. :!:

Kerneli mulla on 2.6.6 love-sources. Hauppikseni saa**** -piiri on tuettu kernelissä jo valmiiksi, mutta jotain kikkailuja tässä tarvitaan ilmeisesti tän kortin firmware pitää kopioida johonkin tjs.

Kiitos paljon neuvoista ja avusta jo etukäteen!
Back to top
View user's profile Send private message
jounihat
Apprentice
Apprentice


Joined: 26 Oct 2003
Posts: 205
Location: Finland

PostPosted: Thu May 06, 2004 7:20 am    Post subject: Reply with quote

Voiko muuten MythTV:llä ( http://www.mythtv.org/ ) katsella Digi-TV:tä? Jos nimittäin voi, niin tuolta sivustolta saattaisi löytyä jos jonkinmoisia ohjeita, näköjään Gentoollekin.
_________________
Jouni Hätinen

-There's really only one reasonable OS, and that's Open Source!
Back to top
View user's profile Send private message
Den_Store
n00b
n00b


Joined: 28 Jan 2004
Posts: 19

PostPosted: Sat May 15, 2004 10:11 am    Post subject: Reply with quote

Eipä taida olla asiasta tietäviä (tai viitseliäitä) paikalla. Noh, katselen itse digikorttiani tarkemmin paremmalla ajalla, kun pääsykokeet ovat takana.

Postitan tänne sitten, kun joskus saan homman toimimaan. Voin kasata siitä vaikka jonkunlaisen howton. :lol: 8)
Back to top
View user's profile Send private message
oggialli
Guru
Guru


Joined: 27 May 2004
Posts: 389
Location: Finland, near Tampere

PostPosted: Thu Jun 03, 2004 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

Kasaappa, voisi olla minullekin apua. Tai voisin itsekin alkaa tuota selvitellä, eipä ole paljoa tullut sille uhrattua.
_________________
IBM Thinkpad T42P - Gentoo Linux
Back to top
View user's profile Send private message
phekko
Tux's lil' helper
Tux's lil' helper


Joined: 17 Feb 2004
Posts: 109
Location: Espoo Esbo

PostPosted: Wed Jun 09, 2004 4:07 am    Post subject: Reply with quote

Apropoo, mitä maksoit siitä kortista? Englanninkieliseltä puolelta ainakin löytyi jotain kun etsi sopivin hakusanoin.

Idea olis nimittäin rakentaa oma tallentava digiboksi XCuben ympärille. Saattaa vaan jäädä sikseen jos on kovin tyyristä touhua... Verkkokauppa sanoi jostain kortista 160 euroa tai niillä main, mahtaako olla sama verme?

Tutkailun jälkeen kuvittelisin, että semmoinen kun MythTV olis se softa, joka olis nyt sitten se hyvä juttu. Emergeemällä se selviää. Suosittelen niiden kotisivuja www.mythtv.org kun näyttäisi olevan hiukan enemmän sitä vääntämistä ennenkuin toimii

Vielä kerran editoitava kun löytyi hyvä linkki: Tuossa olisi gentoo guide aiheesta

https://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=152359
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Finnish All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum