Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
Hplip ppd Datei übersetzen?
View unanswered posts
View posts from last 24 hours
View posts from last 7 days

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Deutsches Forum (German)
View previous topic :: View next topic  
Author Message
deranonyme
Guru
Guru


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 357

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 5:23 pm    Post subject: Hplip ppd Datei übersetzen? Reply with quote

Hat schon mal jemand versucht die ppd Datei von hplip zu übersetzen um deutsche Dialoge bei den Einstellungen zu bekommen? Meine Ma ist über 70 und ist nicht so gut mit englisch. 8)
Back to top
View user's profile Send private message
Josef.95
Advocate
Advocate


Joined: 03 Sep 2007
Posts: 3320
Location: Germany

PostPosted: Fri Feb 09, 2018 8:00 pm    Post subject: Hplip ppd Datei übersetzen? Reply with quote

Hm, ich bin mir nicht ganz sicher deine Anfrage richtig verstanden zu haben, aber falls du diesen Drucker Dialog unter Qt-Anwendungen meinst, dann suchst du vermutlich das Paket
dev-qt/qttranslations
Description: Translation files for the Qt5 framework
Back to top
View user's profile Send private message
deranonyme
Guru
Guru


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 357

PostPosted: Sat Feb 10, 2018 9:12 am    Post subject: Reply with quote

Nein, eigentlich meine ich die PPD Datei die von hplip mitgeliefert wird. Dort sind die ganzen Papiersorten/Auflösungen auf englisch beschrieben. Das überfordert meine Mama.Eine bessere deutsche PPD hab ich noch nicht gefunden für den HP Office Jet Pro 6230. :(
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Deutsches Forum (German) All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum