Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
[CAT] Yo, gentoo y un ratoli de 8 butons.
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
themacboy
n00b
n00b


Joined: 24 Apr 2005
Posts: 6

PostPosted: Mon May 02, 2005 3:10 pm    Post subject: [CAT] Yo, gentoo y un ratoli de 8 butons. Reply with quote

Bon dia tinc uan problematica irresoluble crec jo, pero tot i aixi m'agradaria exposarla.

Es tracta de que disposo de un mouse molt maco, es optic, inalambric y te 8 botons incloses les funcions de la roda, son el tipic boto esquerra, boto dret boto de la roda o central, les dues funcions de la roda per anar a dalt i abaix, un segon boto central i dos botons laterals.

El tema es que al windows no tinc cap problema de configuracio, pero en linux no puc disposar de la funcionalitat extra qeu em poden donar el segon boto central i els dos laterals.

He estat regirant per tot arreu buscant informacio pero la que trobo no representa ven be el meu problema i la que mes coherent e trobat es aquesta que ja em conec casi de memoria lletra per lletra:

http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Mouse_Nav_Buttons

De aquest article he deduit que el meu mouse deuria enviar una serie de events per a cada una dels botons que te. Pero alhora d ela veritat e pasa el seguent:

- Si deixo com a driver el IMPS2:

El segon boto central envia el event com si fos el 1, es a dir boto esquere.
El priemr boto lateral envia el event com si fos el 3, es a dir boto dret.
El segon boto lateral envia el event com si fos el 2, es a dir boto central.

Per tant es imposible per al imwheel el poder asignar funcions diferenciades per a aquest botons, ja que ell els veu com duplicats simplement, per entendrens ell ni sap que existeixen pel que veig.

- Si deixo com a driver el ExplorerPS/2:

Dons aqui el que pasa es que dos botons no son ni tan sols reconeguts i per tant no creant cap event i el altre crea el mateix event que el boto 1, per tant tampoc puc aprofitar i asignarli altre funcio.

Que em podrieu indicar si restic fent alguna cosa malament, o si alguna cosa no he entens correctamet?

Quins altres drivers de mouse puc probar apart dels dos esmentats? potse aquest no son adecuats pr al meu mouse?

Vinga gracies a tots.
Back to top
View user's profile Send private message
mad93
Apprentice
Apprentice


Joined: 15 Feb 2005
Posts: 184
Location: Catalunya

PostPosted: Thu May 05, 2005 6:46 am    Post subject: Reply with quote

Al final no has dit quin mouse tens :roll:

Has mirat si està llistat com a soportat pe'ls drivers que has provat el teu ratolí?
Back to top
View user's profile Send private message
themacboy
n00b
n00b


Joined: 24 Apr 2005
Posts: 6

PostPosted: Thu May 05, 2005 11:29 am    Post subject: Reply with quote

gluppsss perdo quina animalada jajaja amb tanta preocupacio m'he dixat el ems important jejeje bueno el mouse es un Logitech Cordless Click! Plus, el pots veure a:

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/ES/ES,CRID=2135,CONTENTID=8463

I evidentment la gent de logitech a la que sent linux es renten les mans dient que ells no donen suport a aquest SO i que a les especificaciones de la caixa posa els SO soportats.

Jo crec que he probat tots els drivers ja, tot i que no estic segur de coneixels tots ni de saberlso configurar tots be.

Merci
Back to top
View user's profile Send private message
Stolz
Moderator
Moderator


Joined: 19 Oct 2003
Posts: 3028
Location: Hong Kong

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 3:56 am    Post subject: Reply with quote

u sentu per reviure un missatge tan antic, pero crec que trobaràs interesant aquest enllaç ;)

[HOW-TO] Guía para configurar el ratón y TODOS sus botones

A partir d’ara mantindré una versió actualitzada en http://stolz.gsmlandia.com/node/8

Sort!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Other Languages All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum