Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
[CAT]Catalans benvinguts! Welcome Catalans!
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

Goto page 1, 2, 3, 4  Next  
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
quelcom
Guru
Guru


Joined: 16 Mar 2004
Posts: 306
Location: Catalonia

PostPosted: Sat Sep 04, 2004 10:15 pm    Post subject: [CAT]Catalans benvinguts! Welcome Catalans! Reply with quote

Doncs aixo, pero me semble que per aqui no n'hi ha cap. Tanmateix ho provarem :oops:

En xaman el.labora un llistat amb tots els que som :wink: https://forums.gentoo.org/viewtopic-p-1502916.html#2562220

Salut companys !


Last edited by quelcom on Mon Aug 01, 2005 9:33 pm; edited 6 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Raharu
n00b
n00b


Joined: 12 Sep 2003
Posts: 36

PostPosted: Fri Sep 17, 2004 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

Anims, que som la dinovena llengua mes parlada del mon ;)
Back to top
View user's profile Send private message
asph
l33t
l33t


Joined: 25 Aug 2003
Posts: 741
Location: Barcelona, Spain

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 8:41 pm    Post subject: Reply with quote

on es la comunitat catalana de linux, especialment la de gentoo?

jeje, vinga companys! que s'ens senti :)
_________________
gentoo sex is updatedb; locate; talk; date; cd; strip; look; touch; finger; unzip; uptime; gawk; head; emerge --oneshot condom; mount; fsck; gasp; more; yes; yes; yes; more; umount; emerge -C condom; make clean; sleep
Back to top
View user's profile Send private message
asph
l33t
l33t


Joined: 25 Aug 2003
Posts: 741
Location: Barcelona, Spain

PostPosted: Sat Sep 18, 2004 8:48 pm    Post subject: Reply with quote

es veu que nomes que 30 persones ho demanin i soportin, ja crearien un foro pels catalans!
de veritat no hi han 30 gentoo'ers amb la enganxina del burro al pc? xDD
_________________
gentoo sex is updatedb; locate; talk; date; cd; strip; look; touch; finger; unzip; uptime; gawk; head; emerge --oneshot condom; mount; fsck; gasp; more; yes; yes; yes; more; umount; emerge -C condom; make clean; sleep
Back to top
View user's profile Send private message
quelcom
Guru
Guru


Joined: 16 Mar 2004
Posts: 306
Location: Catalonia

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 7:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ei familia ! Pensava que el post quedaria buit, per sort anava errat :P

Sobre crear un subforum en català ho veig dificil, encara que hi hagi forum en fines, idioma parlat molt menys que el nostre pero a proporció son mes els que usen linux.

En fi, ànim companys dels Països Catalans.

Salut i Gentoo !
Back to top
View user's profile Send private message
mad93
Apprentice
Apprentice


Joined: 15 Feb 2005
Posts: 184
Location: Catalunya

PostPosted: Tue Mar 29, 2005 3:55 pm    Post subject: Reply with quote

Bones, no havia vist aquest post si no fos per en quelcom xD

Jo en el post a https://forums.gentoo.org/viewtopic-p-2245976.html#2245976 intento que al menys la intefície estigui disponible en català, que ja seria un pas ^^U

Tot i això seria genial tenir un subfòrum en català. A veure si faig venir a algú més i entre tots aconseguim els 30 usuaris :)
Back to top
View user's profile Send private message
CatOsMandros
n00b
n00b


Joined: 30 Mar 2005
Posts: 7

PostPosted: Wed Mar 30, 2005 10:32 pm    Post subject: Reply with quote

Aixi m'agrada, fent pinya ;)
Back to top
View user's profile Send private message
quelcom
Guru
Guru


Joined: 16 Mar 2004
Posts: 306
Location: Catalonia

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 8:24 am    Post subject: Reply with quote

Avere si enganxo lo Raharu per jabber i que col.labori per la causa :wink:

Salut !
Back to top
View user's profile Send private message
mad93
Apprentice
Apprentice


Joined: 15 Feb 2005
Posts: 184
Location: Catalunya

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Bé, al altre post se m'argumenta que com tots sabem castellà doncs que no fa falta un fòrum ni res en català... jo he mirat de contestar de forma mesurada, però el meu domini de l'anglés és així així...

No hi veig gaires voluntats de fer el fòrum ni canviar la interfície del fòrum...

Per la seva regla de tres no sé que fem amb fòrum d'altres llengües, doncs si fa no fa, tothom sap anglés i posar altres llengües és una pura motivació política de reafirmació nacional ><

Bé, força decebut amb aquesta actitud, la veritat.
Back to top
View user's profile Send private message
simkin
Apprentice
Apprentice


Joined: 25 Jun 2003
Posts: 164

PostPosted: Thu Mar 31, 2005 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

Hòstia, com m'alegre de veure-vos i llegir-vos, xa!
Jo també estic interessat en el tema de la llengua, tot i que per a mi el més important (la meua prioritat) seria la traducció de la documentació de gentoo, començant pel Handbook/Instal·lació i si la cosa funciona, després es podria traduir fins i tot la Weekly Newsletter (però amb calma, que hi ha molt de material). Per a aquesta tasca crec que seria raonable almenys comptar amb 3 persones (com a mínim; pot ser soc masa optimista). Si a algú li fa comboi que ho comente per ací... bé, ja ho xarrem amb més calma, ara mateix estic re-instal·lant el sistema i escric des del links del livecd ^_^U

Un saludet gentoola, fins prompT! ;)
Back to top
View user's profile Send private message
quelcom
Guru
Guru


Joined: 16 Mar 2004
Posts: 306
Location: Catalonia

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 8:01 am    Post subject: Reply with quote

SiMkiN wrote:
Hòstia, com m'alegre de veure-vos i llegir-vos, xa!
Jo també estic interessat en el tema de la llengua, tot i que per a mi el més important (la meua prioritat) seria la traducció de la documentació de gentoo, començant pel Handbook/Instal·lació i si la cosa funciona, després es podria traduir fins i tot la Weekly Newsletter (però amb calma, que hi ha molt de material). Per a aquesta tasca crec que seria raonable almenys comptar amb 3 persones (com a mínim; pot ser soc masa optimista). Si a algú li fa comboi que ho comente per ací... bé, ja ho xarrem amb més calma, ara mateix estic re-instal·lant el sistema i escric des del links del livecd ^_^U

Un saludet gentoola, fins prompT! ;)


Ieee benvingut !

En Raharu fa cosa d'un any em va proposar lo mateix conjuntament amb un altre xiquet, llastima que al final la cosa es va quedar en paper mullat :oops: . Traduir la doc com ja he dit a l'altre fil es una cosa en que m'agradaria participar, tanmateix s'ha de ser conscient que no es traduir i oblidar-se'n, ja que a cada llançament es produeixen canvis en la doc i s'ha de mantenir.

Ara mateix estic a vere si per començar ens cedeixen la plantilla per traduir la interfície del fòrum (per quelcom s'ha de començar :P ).

També hi han projectes externs a gentoo com ara gentoo-wiki, del qual també hi podem participar traduint how-to's.

Vagi bé aquesta instal.lació i salut ! :wink:
Back to top
View user's profile Send private message
mad93
Apprentice
Apprentice


Joined: 15 Feb 2005
Posts: 184
Location: Catalunya

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 9:44 pm    Post subject: Reply with quote

quelcom, jo vaig demanar que la posessin pq JA està traduida al català, sinó mira a www.phpbb.com i veuràs com el pots triar. Senzillament és que l'han volgut posar. Per això no em vaig pensar que costés gaire si ho demanava, però... xDDD
Back to top
View user's profile Send private message
quelcom
Guru
Guru


Joined: 16 Mar 2004
Posts: 306
Location: Catalonia

PostPosted: Sat Apr 02, 2005 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

mad93 wrote:
quelcom, jo vaig demanar que la posessin pq JA està traduida al català, sinó mira a www.phpbb.com i veuràs com el pots triar. Senzillament és que l'han volgut posar. Per això no em vaig pensar que costés gaire si ho demanava, però... xDDD


Tens raó, a Feedback m'havia colat ja que pensava que la interfície en català s'havia de traduir. Doncs la veritat es que no se quanta feina els hi podria representar, pero em sembla que no pas massa.

Tanmateix ara ja som uns 19, continuant així acabaran incloent la interfície en català, i a la llarga a vere si hi ha sort i ens cedeixen un racó :P

Salut !
Back to top
View user's profile Send private message
HeCTOr
Tux's lil' helper
Tux's lil' helper


Joined: 19 Jul 2004
Posts: 132

PostPosted: Wed Apr 06, 2005 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

jo estic contat no? :P
Back to top
View user's profile Send private message
M0M0
n00b
n00b


Joined: 07 Aug 2003
Posts: 51
Location: Calella

PostPosted: Sun Apr 10, 2005 11:14 pm    Post subject: Reply with quote

A veure, una mica de serenitat.

¿Això de la interfície en català? Ara me n'adono que hi ha interfícies (per cert, la traducció queda bastant malament...) en idiomes que no siguin l'anglès. Jo no he fet servir mai una altra que no fos anglès; de fet, només tinc instal·lades les codificacions; no faig servir cap paquet d'idiomes. No crec que tingui massa importància, suposo que ja valoraràn si té una mala relació feina/benefici

Sobre l'existència d'un subforum oficial...

Crec que el millor és que no ens hi engresquem massa. Amb això de les comunitats el més important es el nombre. En el fons això dels forums és per suport, per fer preguntes quan no te'n surts tu mateix. El fet que sigui en català és accessori al fet de resoldre un problema. No vull dir que em no sentli molt bé escrivint en català, però fixeu-vos que el nostre punt de vista envers la llengua és totalment incomprès a altres països. Si pots fer servir una llengüa que en un cas compleix millor les teves necessitats, per què convertir l'eina en el factor limitant?

El que és positiu és si d'això en surt una verdadera comunitat en llengua catalana. Per això es necessita suport, i el seu lloc no és gentoo.org, es construeix a part, com gentoo-es. Si algun dia existeix un fòrum d'usuaris de gentoo en català, el més senzill serà que ens busquem la vida sense molestar a gentoo.org, com fan els parlants d'altres llengües minoritàries. Un fòrum és, per definició, un lloc obert; en el nostre cas seria molt més privat, particular, on acabariem coneixent-nos tots. Això no és un fòrum per gentoo.org.

Si algú es vol moure una mica... La comuntat d'usuaris en llengua castellana a Espanya (no oblidem 200.000.000 de parlants a la resta del món) té el suport de la universitat Carlos III. Seria bonic un lloc en comú, m'hi apuntaria.
_________________
http://torroja.dmt.upm.es/guillem/blog/
Back to top
View user's profile Send private message
Corellian
n00b
n00b


Joined: 29 Oct 2003
Posts: 65
Location: Catalunya (Europe)

PostPosted: Mon Apr 11, 2005 12:14 am    Post subject: Reply with quote

Sobre el que has dit M0M0, trobo que tens molta raó; és a dir, això mateix ja es va intentar fa temps, i van fer cas omís.
Pel que sembla no tenen intenció de canviar d'opinió, a menys que vegin un moviment bastant clar respecte als catalanoparlants que periòdicament visiten el fòrum.
És una llàstima però veure en el post que es demana la interfície en llengua catalana, el que s'arriba a dir sobre els catalanoparlants i la llengua, és a dir, coses per l'estil: «el català és un dialecte del castella» i barbaritats semblants. Si no saps del que parles, no parlis per parlar, que es pot ofendre.
Només faltava que sortís algun fenòmen dient que «A nadie se le obligó nunca a hablar castellano»... :D

Estic amb vosaltres ;)
_________________
GPG Key-ID: 0x564903FA - Jabber ID: corellian@swissjabber.ch
Back to top
View user's profile Send private message
FiRe
n00b
n00b


Joined: 14 Apr 2005
Posts: 1
Location: Cardedeu (Barcelona)

PostPosted: Thu Apr 14, 2005 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Iepaa! Molt bones a tothom.Fa ja alguns mesos que remenu amb gentoo i fins avui no m'havia trobat amb cap catala que l'utilitzes, i avui per casualitat he vist els missatges que hi havia al forum.Salutacions a tots/es i compteu amb el meu suport per qualsevol cosa que necessiteu.
Back to top
View user's profile Send private message
themacboy
n00b
n00b


Joined: 24 Apr 2005
Posts: 6

PostPosted: Mon May 02, 2005 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Bones srs i sres.

Hola estic probant linux desde fa 3 anys i ara estic probant el gentoo i la veritat jejeje

TING MOLTA PORRRRRR!!!!!

jejeje vinga salud i peles!
Back to top
View user's profile Send private message
Raharu
n00b
n00b


Joined: 12 Sep 2003
Posts: 36

PostPosted: Fri Jun 10, 2005 9:38 am    Post subject: Reply with quote

Corellian wrote:
...el que s'arriba a dir sobre els catalanoparlants i la llengua, és a dir, coses per l'estil: «el català és un dialecte del castella» i barbaritats semblants. Si no saps del que parles, no parlis per parlar, que es pot ofendre.

En conec de millors, com que valencià i català son llengües distintes ¬¬. El que fa la incultura.

Tornant al tema del fil, jo estaria encantat en colaborar en una comunitat en català (que conste que quelcom no m'havia dit res ^^U). Jo crec que primer hauriem de intentar montar un fòrum, un portal o el que fora; encara que siguera fora dels fòrums oficials, i després embarcar-nos en projectes de la talla de la traducció. Jo estaria disposat a allotjar-ho pero la meua conexió es una miserable 512/128. De totes maneres, si voleu que ho intentem, tenim tot l'estiu per davant ;)
Espere la vostra resposta ;)

Salut.
Back to top
View user's profile Send private message
mad93
Apprentice
Apprentice


Joined: 15 Feb 2005
Posts: 184
Location: Catalunya

PostPosted: Mon Jun 13, 2005 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

Aixx, no s'ha dit en aquest fil ^^U

Pel projecte de traducció s'ha creat una llista de correu a softcatalà, però com la majoria crec que som estudiants/universitaris, la cosa està força parada, podríem dir allò de "progresa adecuadament" :wink:
Back to top
View user's profile Send private message
xaman
n00b
n00b


Joined: 17 Jun 2005
Posts: 25
Location: Vallès Oriental - Països Catalans

PostPosted: Sat Jun 18, 2005 12:01 am    Post subject: Reply with quote

Hola a tots
m'apuntu a la comunitat :D ja som un més per arribar als 30.
La veritat és que encara no he tastat gentoo però en tinc moltes ganes. Aquest estiu, quan acabi examens, m'hi posaré.

Ja vindré a donar la tabarra amb els meus problemes :lol:
_________________
No pots separar pau de llibertat perquè ningú pot viure en pau a no ser que tingui la seva llibertat. Malcom X
Visiteu http://www.focnou.org Portal de l'EI en construcció. Està obert a propostes i col·laboracions!


Last edited by xaman on Wed Jun 29, 2005 8:21 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
perepie
n00b
n00b


Joined: 02 Apr 2005
Posts: 4
Location: Esplugues de Llobregat

PostPosted: Sun Jun 19, 2005 11:23 pm    Post subject: Per un gentoo en Catala Reply with quote

Salut gent.

Serà un plaer poder consultar i resoldre dubtes sobre gentoo en catala.

Fins ara!
Back to top
View user's profile Send private message
Glaurung
n00b
n00b


Joined: 29 Jun 2005
Posts: 1
Location: Catalonia

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 11:23 am    Post subject: Hola a tothom! Reply with quote

Ja en som un més.

Fa uns mesos que treballo amb Gentoo i crec que un forum en Català ens vindria força bé a tots plegats (sobre tot a gent com jo que tampoc es que el tinguem gaire per la ma).

Apa, ens veiem

Salut!
_________________
"I've had a perfectly wonderful evening. But this wasn't it"
--Groucho Marx--
Back to top
View user's profile Send private message
xaman
n00b
n00b


Joined: 17 Jun 2005
Posts: 25
Location: Vallès Oriental - Països Catalans

PostPosted: Sun Jul 10, 2005 3:07 pm    Post subject: Recompte d'usuaris catalans Reply with quote

Penjo el recompte que he fet d'usuaris catalans de Gentoo. Encara ens falta una mica pels 30 però ja reclutarem a més gent :wink:

1. quelcom
2. Raharu
3. asph
4. mad93
5. CatOsMandros
6. SiMkiN
7. HeCTOr
8. M0M0
9. Corellian
10. FiRe
11. themacboy
12. xaman
13. perepie
14. Glaurung
15. focahclero
16. enboig
17. viufinslamort
18. marcg
19. eselma
20. fredolic
21. jvprat
22. quelo
23. artomb
24. quimix
25. tuxisuau
26. rvalles
27. celebdor
28. flipy

Qui no hi sigui o si algú sap d'algun altre usuari que no és a la llista que la copii i l'actualitzi.
Ja anem per la meitat!

*Editat per actualitzar la llista. Ara es veu que no n'hi ha prou amb ser 30 usuaris... La mare que els va parir!
_________________
No pots separar pau de llibertat perquè ningú pot viure en pau a no ser que tingui la seva llibertat. Malcom X
Visiteu http://www.focnou.org Portal de l'EI en construcció. Està obert a propostes i col·laboracions!


Last edited by xaman on Tue Jul 19, 2005 7:11 pm; edited 9 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
viufinslamort
n00b
n00b


Joined: 10 Jul 2005
Posts: 1

PostPosted: Sun Jul 10, 2005 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

Ep apunteu-ne un altre!!

Per cert, es diu Catalans, no Catalonians. Bé no sé si existeix Catalonians però a mès exclous a la gent de parla catalana de la franja, Catalunya nord, Illes Balears i pitïusses, País Valencià i els que puguin haver-hi encara a l'Alguer...

Au, salut!

1. quelcom
2. Raharu
3. asph
4. mad93
5. CatOsMandros
6. SiMkiN
7. HeCTOr
8. M0M0
9. Corellian
10. FiRe
11. themacboy
12. xaman
13. perepie
14. Glaurung
15. focahclero
16. enboig
17. viufinslamort
_________________
[img:6afb250910]http://img89.echo.cx/img89/8123/barraendavantstaeulalia6ct.jpg[/img:6afb250910]

"Aquells que fan impossible la revolució pacífica faràn inevitable la revolució violenta"
John F. Kennedy
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Other Languages All times are GMT
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
Page 1 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum