Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
fersking slit litt med gentoo
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Scandinavian
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jarle
n00b
n00b


Joined: 11 Nov 2002
Posts: 2

PostPosted: Wed Nov 13, 2002 11:04 am    Post subject: fersking slit litt med gentoo Reply with quote

Dette har eg gjort.
Boota på 1.4 rc1 cden partisjonert og formatert. henta fram stage 3 tarball og pakka den ut i /mnt/gentoo. Alt ser bra ut. men dersom eg skal kome vidare må eg ha portage-tree som eg må laste ned frå veven. Men det går ikkje utan isdn, som eg ikkje får til å virke. ikkje får eg tak i isdn4l utilitys og ikkje finest hisax som lastbar modul. Eg er rådlaus.

Takk for all hjelp. Jarle
Back to top
View user's profile Send private message
ebrostig
Bodhisattva
Bodhisattva


Joined: 20 Jul 2002
Posts: 3152
Location: Orlando, Fl

PostPosted: Wed Nov 13, 2002 10:26 pm    Post subject: Re: fersking slit litt med gentoo Reply with quote

jarle wrote:
Dette har eg gjort.
Boota på 1.4 rc1 cden partisjonert og formatert. henta fram stage 3 tarball og pakka den ut i /mnt/gentoo. Alt ser bra ut. men dersom eg skal kome vidare må eg ha portage-tree som eg må laste ned frå veven. Men det går ikkje utan isdn, som eg ikkje får til å virke. ikkje får eg tak i isdn4l utilitys og ikkje finest hisax som lastbar modul. Eg er rådlaus.

Takk for all hjelp. Jarle


Jeg tror du vil ha problemer med aa faa det til aa virke med 1.4 siden den har svaert faa drivere i rc1 utgaven. Jeg har aapnet en bug og bedt om at flere drivere blir inkludert i release versjonene.

I mellomtiden, bruk 1.2 til aa faa kontakt med nettet, deretter legg paa stage3 fra 1.4 releasen. Dette er nok den eneste loesningen for deg.

Erik
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Scandinavian All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum