Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
USE - tak w sam raz :-D
View unanswered posts
View posts from last 24 hours
View posts from last 7 days

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Polskie forum (Polish)
View previous topic :: View next topic  
Author Message
kolkowski_damian
Tux's lil' helper
Tux's lil' helper


Joined: 18 Mar 2004
Posts: 88
Location: Nysa, Poland

PostPosted: Thu Apr 01, 2004 8:33 am    Post subject: USE - tak w sam raz :-D Reply with quote

Cześć,

Jako że jestem nowy w Gentoo bardzo zainteresowałem się USE. Jak to poustawiać żeby było fajnie...

Tak czy inaczej dochodzę do tego że mam 3 zmienne zoptymalizowane do "athlon-xp" i mojego widzimisie:

Code:

USE-[tak]="3dnow aalib accessibility acpi arts audiofile avi berkdb bonobo cdr crypt curl encode esd evo fam fbcon fftw flac flash foomaticdb gd gdbm gif gmp gnome gpm gstreamer gtk2 gtkhtml guile icq imagemagick imlib jabber java jikes jpeg junit kde lcms libgda libwww mad mbox mikmod mmx lestif mozilla mpeg ncurses nls oggvorbis opengl oss pam pdflib perl plotutils png python qt quicktime readline samba scanner sdl slang speex spell sse ssl tcltk tcpd tetex theora tiff truetype usb videos wmf wxwindows X Xaw3d xface xml xml2 xmms xv zlib"

USE-[???]="afs apache2 atlas bidi canna fastcgi fdftk ginac ladcca mcal memlimit mpi nhc98 netcdf nocd offensive ppds unicode yaz zeo"

USE-[nie]="-3dfx -acl -adns -aim -alsa -altivec -apm -caps -cjk -cscope -cups -debug -dedicated -dga -directfb -doc -dvb -dvd -dvdr -emacs -emacs-w3 -ethereal -ev6 -firebird -freetds -freewnn -gb -gd-external -ggi -gphoto2 -gps -gtk -hardened -icc -iccpgo -imap -innodb -informix -ipv6 -jack -joystick -kerberos -krb4 -ldap -leim -libg++ -lirc -maildir -matrox -motif -msn -mule -mysql -nas -nocardbus -oci8 -odbc -oscar -pcmcia -pda -pnp -postgres -bindist -prelude -ruby -sasl -slp -snmp -socks5 -sqlite -svga -trusted -vhosts -voodoo3 -wavelan -xinerma -xosd -yahoo"


Co sądzicie o takim ustawieniu?