Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
[OT] Gentoo wymiata
View unanswered posts
View posts from last 24 hours
View posts from last 7 days

Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next  
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Polskie forum (Polish) Polish OTW
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stach
Tux's lil' helper
Tux's lil' helper


Joined: 11 Feb 2005
Posts: 87
Location: Polska, Olsztyn

PostPosted: Wed Dec 28, 2005 9:10 pm    Post subject: [OT] Gentoo wymiata Reply with quote

Namieszalem sobie w swoim gentoo i w chwili slabosci zamiast naprawiac wywalilem je z kompa. Rozpocząłem eksperymenty z innymi dystrybucjami. Po kolei pojawily sie: Fedora4, SUSE i Ubuntu i powiem Wam jedno... Gentoo przy tych dystrybucjach to cudo prawdziwe. Nie jestem informatykiem, na wiekszosci spraw zwiazanychz systemem sie nie znam, ale gentoo dziala najszybciej - jest najbardziej zrozumiale w zasadach swojego dzialania. Normalnie Gentoo ponad wszystko. To tyle. I właśnie sktuszony wracam do Gentoo. I nie straszne mi ponowne przechodzenie na nowsza wersje gcc ;) zaraz po instalacji... To taka samokrytyka neofity :)
pozdrawiam
_________________
Sila w slabosci sie rodzi
Back to top
View user's profile Send private message
Yatmai
Veteran
Veteran


Joined: 12 Nov 2005
Posts: 1501
Location: Kraków

PostPosted: Thu Dec 29, 2005 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Heh, tu Cie doskonale rozumiem. Był dzień gdy sie wkurzyłem na długi czas kompilacji i na to, że Gentoo zajmuje sporo więcej miejsca niż taki Debian, ale zainstalowałem na drugim dysku Debiana, Slacka, NetBSD (o jezuuu, jaka bieda) to doszedłem do wniosku, że zostawie jednak Gentoo :D
_________________
Desktop: [Ath64 X2 2GB DDR2 GF76GT] [amd64] [2.6.29-gentoo] [nVidia] [KDE 3.5.10]
Lapek: [HP nc6000] [i686] [2.6.29-ARCH] [ati-open] [KDE 3.5.10]
Back to top
View user's profile Send private message
kwach
Tux's lil' helper
Tux's lil' helper


Joined: 15 Sep 2005
Posts: 103