Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
[CAT] Hi ha alguna mena de synaptic pel portage?
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
xaman
n00b
n00b


Joined: 17 Jun 2005
Posts: 25
Location: Vallès Oriental - Països Catalans

PostPosted: Sat Sep 10, 2005 4:06 pm    Post subject: [CAT] Hi ha alguna mena de synaptic pel portage? Reply with quote

He instal·lat el paquet de Tikiwiki, apache i tot això sense problemes (em sembla).
Ara em trobo que no se ben bé on s'ha instal·lat els arxius de cada paquet. Tikiwiki s'hauria d'instal·lar per allà a /var/www/localhost/htdocs/tikiwiki/ però hi ha una carpeta buida... de fet potser serà millor que em descarregui tikiwiki a seques i el desenpaqueti allà però ho he provat per veure quines dependències em demanava.

Hi ha alguna mena de synaptic pel portage per veure què instal·la cada paquet i on, quin paquets hi ha instal·lats i quins no? o si no existeix on hi ha algun arxiu on en quedi constancia?

Gracies de nou!
_________________
No pots separar pau de llibertat perquè ningú pot viure en pau a no ser que tingui la seva llibertat. Malcom X
Visiteu http://www.focnou.org Portal de l'EI en construcció. Està obert a propostes i col·laboracions!
Back to top
View user's profile Send private message
quelcom
Guru
Guru


Joined: 16 Mar 2004
Posts: 306
Location: Catalonia

PostPosted: Sat Sep 10, 2005 6:56 pm    Post subject: Re: [CAT] Hi ha alguna mena de synaptic pel portage? Reply with quote

xaman wrote:

Hi ha alguna mena de synaptic pel portage per veure què instal·la cada paquet i on, quin paquets hi ha instal·lats i quins no? o si no existeix on hi ha algun arxiu on en quedi constancia?


Crec que equery es lo que necessites :wink: (està dins de gentoolkit). Especifico el 'crec' ja que ni idea del que fa synaptic.
Per exemple: per vere que instal.la un paquet doncs equery files <paquet>

La forma 'guarra' i ràpida de vere que tens instal.lat es fer un cop d'ull per /var/db/pkg/

Salut!
Back to top
View user's profile Send private message
simkin
Apprentice
Apprentice


Joined: 25 Jun 2003
Posts: 164

PostPosted: Sun Sep 11, 2005 1:07 am    Post subject: Reply with quote

Porthole, i diversos més; ací tens una llista...
http://gentoo-wiki.com/FAQ_Portage_tools_overview#Frontend
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Other Languages All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum