Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
Wine ja Office 2000
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Finnish
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ormi
Apprentice
Apprentice


Joined: 13 Oct 2002
Posts: 234
Location: lappeen Ranta, Finland

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 8:08 am    Post subject: Wine ja Office 2000 Reply with quote

Onko kukaan onnistunut asentamaan Office 2000:sta Winen avulla? Tähän mennessä olen käyttänyt Crossover officea, mutta sen avulla esim. wordin käynnistäminen kestää ikuisuuden (==reilusti yli minuutin).

Olen jo perjantaista lähtien tuskaillut tuon Office2000:n kanssa. Ongelmana on, että portagesta käännetyllä winellä asennus pysähtyy keskivaiheille ja virheilmoitus on "Internal error 2103". M$:n sivulta löyty ohjeet tuon korjaamiseksi, mutta avain oli jo olemassa rekisterissä, joten jostain muusta (kuin rekisteristä) asennuksen pysähtyminen johtuu. Pariin otteeseen olen kääntänyt winen itse ja office suostuu asentumaan, mutta erroria pukkaa aika paljon ja kun wordia yrittää käynnistää niin tulee Unhandled Exception ja stack overflow.

Kummallista tuossa on vielä se, että jos olen emergellä asentanut winen niin asennuskooksi jää ilman accessia,outlookkia, frontpagea ja ie:tä 133Mb. Muistaakseni itse kääntämälläni winellä se oli yli 200Mb. Tässä varmaan vika onkin, kunhan vaan tietää mikä tuon aiheuttaisi. :?

Itselleni riittäisi openoffice, mutta emännälle ei riitä. Tein 1½v sitten ison työn, että sain emännän käännytettyä linuxiin.. ja tyytyväinenhän se on ollutkin, paitti tuo officen käynnistys vie ikuisuuden.
Back to top
View user's profile Send private message
Flammie
Retired Dev
Retired Dev


Joined: 02 Jun 2003
Posts: 633
Location: Dublin, Ireland

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 11:39 pm    Post subject: Re: Wine ja Office 2000 Reply with quote

ormi wrote:
Kummallista tuossa on vielä se, että jos olen emergellä asentanut winen niin asennuskooksi jää ilman accessia,outlookkia, frontpagea ja ie:tä 133Mb. Muistaakseni itse kääntämälläni winellä se oli yli 200Mb. Tässä varmaan vika onkin, kunhan vaan tietää mikä tuon aiheuttaisi. :?


Officen käytöstä en sen enempää tiedä sanoa, mutta melkein tuonkin suuruinen kokovaihtelu voi selittyä ihan konfiguraatiovaihtelulla, eli vaikkapa use-flägejä voisi aluksi tarkastella.
Back to top
View user's profile Send private message
ormi
Apprentice
Apprentice


Joined: 13 Oct 2002
Posts: 234
Location: lappeen Ranta, Finland

PostPosted: Wed Sep 01, 2004 4:37 pm    Post subject: Reply with quote

Oon kääntäny Winen varmaan 20 kertaa enkä ole keksinyt mikä flägi tekee tuon. Jos joku on saanu officen asennettua, niin viittiikö kertoa omat flagit ja sitä onko modifoinut ebuildia.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Finnish All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum