Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
Job als Sys-admin aan de VUB iets voor jou?
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Dutch
View previous topic :: View next topic  
Author Message
cdebaes
n00b
n00b


Joined: 06 Apr 2004
Posts: 18

PostPosted: Mon Mar 31, 2008 9:53 pm    Post subject: Job als Sys-admin aan de VUB iets voor jou? Reply with quote

Beste Gentooers,

Ik ben niet of ik dit forum mag gebruiken voor een dergelijke announcement, maar ik denk dat het sowieso voor een van jullie interessant kan zijn. Vandaar.

Het departement van Toegepaste Natuurkunde en Fotonica van de Vrije Universiteit Brussel is op zoek naar een uitstekende werkkracht voor het uitbreiden en installeren van zijn servers. Het meeste van de server hardware van het departement is linux georienteerd (en tal van hen draaien gentoo). Het departement is internationaal gerenomeerd omtrent zijn onderzoek rond allerlei toepassingen met licht (http://tona.vub.ac.be). Zij coordineert verder tal van europese onderzoeksprojecten (en doet hiervoor ook de hosting e.g. http://www.micro-optics.org). Zij is dringend op zoek naar een persoon die het serverpark zal verder uitbreiden, upgraden en onderhouden.

Wat zoeken we?
Een ambetieuze gentoo-fanaat! Kennis van openmosix (en andere clustering software), zimbra, apache, php & samba file-server is een pluspunt. Je spreekt verder vloeiend engels.

Wat bieden we aan?
We kunnen je een fulltime job aanbeiden in deze internationaal getinte en uitdagende omgeving. Weddeschaal is afhankelijk van je kunde, kennis en het voorgelegde diploma.

Geïnteresseerd of op zoek naar meer informatie? Laat langs dit kanaal iets weten of contacteer me rechtstreeks op christof<dot>debaes<at>vub<dot>ac<dot>be
Back to top
View user's profile Send private message
Psychoman
n00b
n00b


Joined: 20 Jul 2005
Posts: 23

PostPosted: Wed Apr 21, 2010 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo Christof,

Ben je al langs geweest bij IG (InfoGroup)?
Wie weet kennen ze ginder iemand.

Verder zou ik ook eens gaan dag zeggen bij WK (Wetenschappelijke Kring).
De informatici ginder kennen zeker iemand die naar zo een werk zoekt.

Groetjes
Een oud VUB student
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Dutch All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum