Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
Skandinavisk forum (från norska forumet)
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Scandinavian
View previous topic :: View next topic  

Would you like a Scandinavian forum (opposed to a Norwegian, Swedish AND Danish)
Yes, sounds great!
84%
 84%  [ 16 ]
No, I'd like things to remain as thay are...
15%
 15%  [ 3 ]
Total Votes : 19

Author Message
Cossins
Veteran
Veteran


Joined: 21 Mar 2003
Posts: 1136
Location: Copenhagen, Denmark

PostPosted: Sun Jun 01, 2003 12:38 pm    Post subject: Skandinavisk forum (från norska forumet) Reply with quote

(I hope you don't have too severe problems understanding danish...)

Hejsa!
Som det blev diskuteret i denne tråd, er vi også nogle stykker her som er fra Danmark. Da jeg, og mange andre, synes at det ville være overkill at have både et svensk, norsk og dansk forum (vi kan vel mere eller mindre allesammen forstå de to andre sprog), foreslår vi at vi beder administratorerne om at oprette et Skandinavisk forum, til alle fra Sverige, Norge og Danmark (plus eventuelt Finland, de taler vistnok også svensk derovre...).

Der er flere fordele ved dette:
1) De fra Danmark som ikke taler engelsk særlig godt får også en chance for at blive introduceret til Gentoo.
2) Både nordmænd og svenskere får større "målgruppe" når de stiller spørgsmål, forstået på den måde at der vil være flere til at besvare folks spørgsmål.
3) Vi kan hver især øve os i at forstå hinanden bedre, og til sidst måske opnå komplet forståelse for de andre nordiske kulturer (fred og harmoni til alle ;-) - måske ikke så relevant for de fleste...).

Denne tråd er til for at en regulær afstemning kan foretages, argumentation for og imod er velkommen. Det er vigtigt at emnet gennemdebatteres grundigt...

En tråd magen til denne findes i den svenske forum...

- Simon
Back to top
View user's profile Send private message
odegard
Guru
Guru


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 324
Location: Trondheim, NO

PostPosted: Sun Jun 01, 2003 4:04 pm    Post subject: Reply with quote

Jau. God ide. Jeg bruker egentlig aldri det norske forumet. Så bare tilfeldig at noen hadde posta her så jeg ble nysgjerrig. Alt på pc'en min er på engelsk men jeg kan forstå at andre kan ha nytte av dette så jeg stemmer ja.
Back to top
View user's profile Send private message
dubbz
n00b
n00b


Joined: 22 Apr 2003
Posts: 9
Location: Alta, Norway

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 11:58 pm    Post subject: Reply with quote

Høres ut som en god ide.

Og om man sliter med og lese dansk, norsk eller svensk nå, så bli det jo enklere etterhvert, når man venner seg litt til det.
_________________
"If a tree falls in the forest... I'll kill the bastard what done it!" - Jaheira
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Scandinavian All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum