| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Lotu Tux's lil' helper

|
Posted: Fri Oct 21, 2005 6:34 am Post subject: Oo2-soikko |
|
|
Siltä varalta, että joku ei ole siihen törmännyt, suomenkielinen oikoluku ja tavutus uuteen Openoffice 2.0:aan löytyy osoitteesta http://www.lemi.fi/oo2-soikko/. Suosittelen. _________________ In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
I'm an evil homosexual communist. |
|
| Back to top |
|
 |
linuxtuxhellsinki l33t

|
Posted: Fri Oct 21, 2005 7:07 am Post subject: |
|
|
Millonkohan se valuu tonne emergeen, kun mulla näkyy siellä vain 1.1.4 ja sitten maskattuna ~x86 1.1.5 ?
En oo viittinyt alkaa sitä emergaamaan, ennenkuin saa suoraan tuon 2.0.
Vai johtuuko tää nyt siitä kun mulla on profilena vielä 2005.0 ? |
|
| Back to top |
|
 |
Lotu Tux's lil' helper

|
Posted: Fri Oct 21, 2005 9:58 am Post subject: |
|
|
Openoffice 2.0 on jo portagessa, joskin unstable-maskin alla.
Käsky (root-oikeuksilla) | Code: | | echo "=app-office/openoffice-bin-2.0.0" >> /etc/portage/package.keywords | auttaa. Jätä -bin pois, jos haluat kääntää lähdekoodista.
Soikko ei ole koskaan ollutkaan portagessa, mutta kuten sivulla lukee, sen saa asennettua Openofficesta itsestään Tools -> Package manager ja viittaamalla tar-paketista löytyvään pkg-tiedostoon. Toimii oikein hyvin minulla. _________________ In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
|
| Back to top |
|
 |
linuxtuxhellsinki l33t

|
Posted: Fri Oct 21, 2005 1:26 pm Post subject: |
|
|
Katos nyt se oli ilmestynyt sinne maskattuna (18.10 mulla = 3pv.sitten).
Mitä mieltä olet että kun olen ajatellut sen sorsista kääntää niin olisiko parempi odotella että se valuu stabiiliksi, ettei sitten heti kohta tarvii ryhtyä kääntöhommin uudestaan ? (Menee kuitenkin varmaan koko päivä tällä 1.4Ghz P4:llä)
Vai olisiko sittenkin järkevämpää ottaa se -bin ja käännellä myöhempää sitten stabiilina sorsista ? |
|
| Back to top |
|
 |
BlueByte Tux's lil' helper

|
Posted: Sat Oct 22, 2005 12:26 pm Post subject: |
|
|
Ilmeisesti toi bin on ainoa toimiva vaihtoehto amd64:lla  |
|
| Back to top |
|
 |
Lotu Tux's lil' helper

|
Posted: Mon Oct 24, 2005 5:50 am Post subject: |
|
|
| linuxtuxhellsinki wrote: |
Mitä mieltä olet että kun olen ajatellut sen sorsista kääntää niin olisiko parempi odotella että se valuu stabiiliksi, ettei sitten heti kohta tarvii ryhtyä kääntöhommin uudestaan ? (Menee kuitenkin varmaan koko päivä tällä 1.4Ghz P4:llä)
|
Tjaa-a, paha sanoa. Pistä yöksi kääntymään, eiköhän se ole aamulla valmis.
Itse en koe moisesta olevan järkevää etua ja pistin suoraan binäärin. Hyvin toimii. _________________ In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
|
| Back to top |
|
 |
Obi-Lan Apprentice

|
Posted: Thu Oct 27, 2005 1:47 pm Post subject: |
|
|
| Itse kun ensin asensin suoraan binääreistä niin tuli kauhean rumat kuvakkeet siihe. Sitten kun käänsi sourceista niin tuli paljon siistimpi GUI. Soikostakin piti sitten ottaa gcc3.3 versio, että toimi (tosin ei sen oma installeri toiminu sittenkään). |
|
| Back to top |
|
 |
GoingDown Tux's lil' helper

|
Posted: Fri Oct 28, 2005 4:18 am Post subject: |
|
|
| Obi-Lan wrote: | | Itse kun ensin asensin suoraan binääreistä niin tuli kauhean rumat kuvakkeet siihe. Sitten kun käänsi sourceista niin tuli paljon siistimpi GUI. Soikostakin piti sitten ottaa gcc3.3 versio, että toimi (tosin ei sen oma installeri toiminu sittenkään). |
Onko heittää screenshotteja jommista kummista? (rumista tai oikeista) Minä asensin oo2-binäärin ja kuvakkeet on ok. Olen tässä miettinyt että josko jaksais laittaa koneen yöksi kääntöhommiin. |
|
| Back to top |
|
 |
Amfabeta Tux's lil' helper

|
Posted: Fri Oct 28, 2005 10:46 am Post subject: |
|
|
| Lotu wrote: | | linuxtuxhellsinki wrote: |
|
Tjaa-a, paha sanoa. Pistä yöksi kääntymään, eiköhän se ole aamulla valmis.
Itse en koe moisesta olevan järkevää etua ja pistin suoraan binäärin. Hyvin toimii. |
Itse käänsin sorsista P4 1.5ghz, meni aikaa päälle 12h ja 4.5Gt temppitilaa. Nyt toimii hyvin. _________________ Socially retarded since 1986. |
|
| Back to top |
|
 |
linuxtuxhellsinki l33t

|
Posted: Fri Oct 28, 2005 12:35 pm Post subject: |
|
|
| Amfabeta wrote: |
Itse käänsin sorsista P4 1.5ghz, meni aikaa päälle 12h ja 4.5Gt temppitilaa. Nyt toimii hyvin. |
Emergasin sen -binin, mutten ole sitä vielä ehtinyt testailla.
Vaatiiko se 2.0 noin paljon temppiä (4.5GB) ? Juuri tuossa vähän aikaa sitten väsäsin 3.4GB /var/tmp osion kun olin jostain lueskellut että OO ja jotkut muut ohjelmat tarvii jopa 3GB temppiä.
Joten tuliko se nyt sitten tehtyä liian pieneksi  _________________ 1st use 'Search' & lastly add [Solved] to
the subject of your first post in the thread. |
|
| Back to top |
|
 |
Obi-Lan Apprentice

|
|
| Back to top |
|
 |
Amfabeta Tux's lil' helper

|
Posted: Sat Oct 29, 2005 12:05 am Post subject: |
|
|
| linuxtuxhellsinki wrote: | | Amfabeta wrote: |
Itse käänsin sorsista P4 1.5ghz, meni aikaa päälle 12h ja 4.5Gt temppitilaa. Nyt toimii hyvin. |
Emergasin sen -binin, mutten ole sitä vielä ehtinyt testailla.
Vaatiiko se 2.0 noin paljon temppiä (4.5GB) ? Juuri tuossa vähän aikaa sitten väsäsin 3.4GB /var/tmp osion kun olin jostain lueskellut että OO ja jotkut muut ohjelmat tarvii jopa 3GB temppiä.
Joten tuliko se nyt sitten tehtyä liian pieneksi  |
Kyllä se 2.0 vaatii ainakin enemmän kuin edelliset versiot. Olen pärjännyt tähän asti hyvin ~3gt:n tempillä, joka riitti vanhemmalle openofficelle, mutta 2.0 veti sen täyteen. Mounttasin /var/tmp/portage väliaikaisesti 5gt tyhjälle osiolle ja sillä asennus onnistui. Tuo 4.5gt ei ole tarkka arvo mutta päälle 4gt kuitenkin. 4-6gt suositellaan temppitilaksi openofficen ohjeessa. _________________ Socially retarded since 1986. |
|
| Back to top |
|
 |
Flammie Developer

Joined: 02 Jun 2003 Posts: 633 Location: United States of Europe, Finland, Helsinki
|
|
| Back to top |
|
 |
|