Gentoo Forums
Gentoo Forums
Gentoo Forums
Quick Search: in
[HU] Hotplug és/vagy Coldplug
View unanswered posts
View posts from last 24 hours

 
Reply to topic    Gentoo Forums Forum Index Other Languages
View previous topic :: View next topic  
Author Message
maxbayne
n00b
n00b


Joined: 01 May 2005
Posts: 7
Location: HUNGARY

PostPosted: Wed May 04, 2005 2:35 pm    Post subject: [HU] Hotplug és/vagy Coldplug Reply with quote

Üdvözletem a magyar Gentoo -soknak !

Én még csak két hete Gentoo -zom (linux is csak 2 hónapja ) és kezdő vagyok Fórum -ban is .
Ez az első forum ahová regisztráltam magam !

Tehát téma : hotplug és/vagy coldplug ?
Kell-e közülük választani vagy mindkettő kell ?
Valahol azt olvastam ,hogy hotplug csak genkernelnél kell .
Mi a szerepük a rendszerben ? Azt tudom ,hogy bootkor futnak .Remélem jól tudom .

előre is köszi mindenkinek

maxbayne
_________________
Open your mind ! ...use open source !
Back to top
View user's profile Send private message
Danuvius
Guru
Guru


Joined: 18 Sep 2004
Posts: 375
Location: Toronto

PostPosted: Wed May 04, 2005 3:48 pm    Post subject: Re: [HU] Hotplug és/vagy Coldplug Reply with quote

maxbayne wrote:
Üdvözletem a magyar Gentoo -soknak !

Én még csak két hete Gentoo -zom (linux is csak 2 hónapja ) és kezdő vagyok Fórum -ban is .
Ez az első forum ahová regisztráltam magam !


Pompás! Isten hozott!

maxbayne wrote:
Tehát téma : hotplug és/vagy coldplug ?
Kell-e közülük választani vagy mindkettő kell ?
Mi a szerepük a rendszerben ? Azt tudom ,hogy bootkor futnak .Remélem jól tudom .


A coldplug konfigurálja az állandós hardvereidet: hálózati (ethernet) kártya, tv kártya, PCI kártyák, stb.

A hotplug a kivehetõ hardvereidet konfigurálja és teszi elérhetõvé amikor kell. Avagy ha bedugsz egy USB mütyürt amihez megvannak a szükséges driver-jaid, akkor a hotplug elérhetõve/használhatóvá teszi azt.